من میتوانم شما را شاد کنم
نوشته شده توسط : زپو

 من میتوانم شما را شاد کنم



آیامی خواهید شادتر باشید؟
آیامیخواهید همین حالا احساس بد را از خود دور کنید؟
آیا می خواهید بیش از گذشته شادی را تجربه کنید؟
آیا دوست دارید بیش از آنچه که تا کنون تصور کرده اید احساس شادی کنید؟
این فایل کتاب همراه با فایل صوتی برنامه ریزی ذهنی فوق العاده اش  می تواندهنر شاد زیستن را در ذهن شما برنامه ریزی کند.
مغز انسان مانند یک کامپیوتر عمل میکند.مغز نرم افزار مخصوص به خود دارد که تمام افکار و رفتار شما را سازمان دهی می کند.
تقریبا تمام مشکلات انسان بر اثر برنامه های منفی که در ذهن نا خود آگاه وی در جریان است،به وجود می آید.این فایل صوتی
همراه با کتاب به شما کمک  می کند که افکار منفی را از خود دور کنید وبرنامه های مثبتی را در ذهن شما نصب می کند که عوامل
 ایجاد شادی را جستجو و آن ها را در شما  رشد و پرورش می دهد.

خرید و دانلود  من میتوانم شما را شاد کنم






:: برچسب‌ها: شادی , ضد افسردگی , درمان , روان , شادزیستن , مهارت , نشاط , روش های شاد زیستن , روانشناسی , بهداشت روان , روانشناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: